rosaelefjant skrev:
klimpan skrev:
kolla säkringen är den hel så ha nog stereon gått sönder om inte nått annat ha hänt

vad jag har hört så kan dom vara känsliga om det blir för lite ström

men behöver inte vara sant.
oki :S
sitter den då? bakom hela stereon va?

är det original kablarna så kan säkringen sitta i original hållaren ?
va är det för bil ?
Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !