4608
Sök

WHITEHOOKER ljudämpare ok?

Avstängd
367 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
#1
vilket namn på tillverkaren WHITEHOOKER big_smile

men snygg är den

http://electronetto.asianswed.se/index. … cts_id=195

vad tycks?
Senast redigerat av beyond (23 september 2008)

MVH Beyond

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 september 2008
#2
DTM-dämpare är alltid snyggt wink (på tyska bilar!)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Avstängd
367 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
#3
Mäki skrev:
DTM-dämpare är alltid snyggt wink (på tyska bilar!)

de ska på en tyska smile vist va den fin

MVH Beyond

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
23 september 2008
#4
Snygg var den smile

Audis in Scandinavia Crew


Sök