Motorsport??

RallyHenrik85 Lång & Smal!
25 april 2006 · 462 Inlägg

nån här som har lust å snacka lite motorsport med en kille som är rallygalen?? big_smile

ps. vet inte riktigt vart denna tråd passar in.. men ja hoppas jag är rätt.

//Henrik Johansson
Holme
25 april 2006 · 1 417 Inlägg

Jag skulle vilja veta lite var man hittar på när det är rally i närheten av där man bor. I det här fallet Gävle. Finns det någon sida?

RallyHenrik85 Lång & Smal!
25 april 2006 · 462 Inlägg

Holme skrev:
Jag skulle vilja veta lite var man hittar på när det är rally i närheten av där man bor. I det här fallet Gävle. Finns det någon sida?

antingen kan du gå in å kolla på www.motorsport4sale.com (där finns nästan allt angående rally å så)

sen finns de lite olika sidor, vet ej om det är just till Gävletrakten.. men sidorna heter:

www.motorsportivarmland.nu

www.resultatservice.com

www.sbf.se å klicka dig vidare till "tävlingskalender"

www.gamarna.tk (forum där man kan snacka om allt inom motorsport)

det är dom ja vet nu å dom ja använder mig mest av för å söka info om tävlingar, inbjudningar, resultat.. kolla filmklipp, bilder m.m

//Henrik Johansson
Rally_ Goa Gubbar från Göteborg!
25 april 2006 · 161 Inlägg

tjenare!

Rallygalen den punkten håller jag me påbig_smile

www.motorsport4sale.com

den e gym om man inte har ngt att göra på dagarn:P

Volvo 240 "VOC" (1983)
Volvo 240 "VOC" (1990)
RallyHenrik85 Lång & Smal!
25 april 2006 · 462 Inlägg

Rally_ skrev:
tjenare!

Rallygalen den punkten håller jag me påbig_smile

www.motorsport4sale.com

den e gym om man inte har ngt att göra på dagarn:P

då är vi 2!! big_smile

har du msn?

//Henrik Johansson
Rally_ Goa Gubbar från Göteborg!
25 april 2006 · 161 Inlägg

ajamensan..

rally.robert@gmail.com

Volvo 240 "VOC" (1990)
Volvo 240 "VOC" (1983)
RallyHenrik85 Lång & Smal!
27 april 2006 · 462 Inlägg

kanon... åker du aldrig neråt på rallyn? själv ska ja åka ner till Älmhult imorn.. rally där på lördag.. ja har 40 mil enkel resa.. *hehe*

//Henrik Johansson
Rally_ Goa Gubbar från Göteborg!
27 april 2006 · 161 Inlägg

RallyHenrik85 skrev:
kanon... åker du aldrig neråt på rallyn? själv ska ja åka ner till Älmhult imorn.. rally där på lördag.. ja har 40 mil enkel resa.. *hehe*

oj oj så långa resor brukar det aldrig bli.. ska va funktionär på en tävling om ngn månad.. midnattsolsrallyt

brukar alltid åka till kullingstrfen i herrljunga varit där ngn gång?

Volvo 240 "VOC" (1983)
Volvo 240 "VOC" (1990)
Erra007
27 april 2006 · 53 Inlägg

Jodå klart man åker på Rallyn lite här o där!

RallyHenrik85 Lång & Smal!
27 april 2006 · 462 Inlägg

Rally_ skrev:

RallyHenrik85 skrev:
kanon... åker du aldrig neråt på rallyn? själv ska ja åka ner till Älmhult imorn.. rally där på lördag.. ja har 40 mil enkel resa.. *hehe*

oj oj så långa resor brukar det aldrig bli.. ska va funktionär på en tävling om ngn månad.. midnattsolsrallyt

brukar alltid åka till kullingstrfen i herrljunga varit där ngn gång?

midnattssolsrallyt är ju bara klassiker.. de ska bli härftigt... big_smile åker till trollhättan på den kända "kabelvägen" å sen efter de blir de laxå om inte de är nån annan tävling på annat håll!! wink

kullingstrofén har ja vart på i 2 år i rad.. wink mycket fin tävling!!

//Henrik Johansson
RallyHenrik85 Lång & Smal!
27 april 2006 · 462 Inlägg

Erra007 skrev:
Jodå klart man åker på Rallyn lite här o där!

härligt att de e fler som gillar rally smile nån som ska till E-Tuna 6 Maj.. 150 startande nu smile

//Henrik Johansson
Henko Rallytok
28 april 2006 · 165 Inlägg

RallyHenrik85 skrev:
kanon... åker du aldrig neråt på rallyn? själv ska ja åka ner till Älmhult imorn.. rally där på lördag.. ja har 40 mil enkel resa.. *hehe*

Jag bor i Älmhult... SS2. Fråga en funktinär vart Olles loge ligger. Där kommer dom nog att åka av. Lite bakänden före åka..

Land Rover Freelander TD4 - Såld
Volvo 945 Se -93
Henko Rallytok
28 april 2006 · 165 Inlägg

Kan bara förslå Lille Mats i Hässleholm den 30 April.

Land Rover Freelander TD4 - Såld
Volvo 945 Se -93
RallyHenrik85 Lång & Smal!
28 april 2006 · 462 Inlägg

Henko skrev:

RallyHenrik85 skrev:
kanon... åker du aldrig neråt på rallyn? själv ska ja åka ner till Älmhult imorn.. rally där på lördag.. ja har 40 mil enkel resa.. *hehe*

Jag bor i Älmhult... SS2. Fråga en funktinär vart Olles loge ligger. Där kommer dom nog att åka av. Lite bakänden före åka..

okejj, tackar för tipset.. måste åka nu!!!!

//Henrik Johansson
RallyHenrik85 Lång & Smal!
30 april 2006 · 462 Inlägg

Rapport Silverratten / Älmhult:

Åkte alla sträckor på morgonkvisten. Åkte ner till starten och minglae runt med alla andra plåtgamar!!
Sen åkte vi ut till SS1, såg kanske 30 VOC i ett vägbyte å senare åkte vi till ss2 där de skulle bli mer action vid "Olles Loge" smile filmade ca 5-6 avåk sen stack vi vidare till SS4. Enligt rukten hade startnr 18 blivit kvar i "vår" sväng vi skulle till.. så vi stressade iväg.. Väl framme va vi lite sena, men när vi hade 50 meter kvar till svängen kom en bil så vi va tvugna å hoppa av vägen... fort gick de å ja å min polare sa till varandra.. "de där går aldrig" å de gjorde de inte.. rätt ut i skogen bara!!! hëhe
Sen hände inte ett skit mer... så kort sagt så va nog ss2 den bästa sträckan!!

//Henrik Johansson
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang