Hejsan! Har hållit på med att byta högtalarna i min saab 9000 cse fram och bak till och kommer senare i veckan även att koppla in ett slutsteg till 6*9:orna.
Har därför dragit kablar till slutsteget genom bilen(höger sida). Men idag när jag skulle stoppa tillbaka stereon för att pröva så att allt var som innan så fungerade ljudet endast på den vänstra sidan? Finns det någon som vet vad som kan ha hänt?
Tack på förhand!
/Kristian
Senast redigerat av Krille90_Olsson (23 september 2008)
har du provat med en annan högtalare? eller kanske bara koppla in högtalaren löst, direkt vid stereon med en sladdstump. bara för o testa att allt verkligen är riktigt.