7326
Sök

DVD-GPS Radio 2Din

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
22 september 2008
Trådstartare
#1
Tjenare, funderar på att köpa en dubbel DIN dvd sterio med inbygd 7" pekskärm och gps.
Frågan som lyder är, brukar det gå det att spela musik sammtidigt som gps:en är aktiverad?

Om inte så verkar det ju ganska onödigt att ha gpsen inbyggd i sterion och då kan man ju lika gärna köpa en såndära liten och smidig som man fäster med sugplopp på rutan...

Svenska Subaru Imprezaklubben...

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
22 september 2008
Trådstartare
#2
Någon som har någon aning?

Svenska Subaru Imprezaklubben...

Tyskstuk
466 Inlägg
22 september 2008
#3
jag kan inte tänka mig något annat än att det går. Sen kanske det beror på om man köper nå kina skit lr köper en kvalitetsprodukt. Sen finns det nog många "budgetmärken" som fungerar gott och väl, dock skulle jag noga undvika produkter utan någon märkning lr producent label alls.

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
22 september 2008
Trådstartare
#4
Ok jo det vore ju skit dumt om de inte fungerade samtidigt.

Svenska Subaru Imprezaklubben...

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
22 september 2008
#5
Tror iaf att JVC KW-NX7000 spelar musik och navigerar samtidigt.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Avstängd
367 Inlägg
23 september 2008
#6
tror 99% av alla maskiner kan spela musik samtidigt som navigera
jag menar de våre galet köra 80mil utan musik. lyssna på left och right snack bara

allt går ställa in.  navigator röst går justera volym i % till radio eller musiken,  eller ta helt bort

som jag vet har dom alla FLASH kort eller liknande
eller inbyggt hårdisk med navi info på

MVH Beyond

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
#7
Tack för utförliga svar

Svenska Subaru Imprezaklubben...


Sök