24 september 2008
Trådstartare
Hejsan, morsans 740 har börjat jävlas med fläkten, ibland går den, ibland inte. Så jag plockade ut fläktmotorn, å kolen visade sig va helt slut. Finns det nya fläktkol att köpa eller måste jag köpa en helt ny motor?
Senast redigerat av Evil_90 (24 september 2008)
ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur