Håller du dig till hus från "Audi V8" så bör det kunna gå utan större issues (genom som sagt var att startspärren är separat). Men tar du från nyare bilar, tex "A8 med V8" så är det inte alls säkert att det stämmer. Ta en titt på bildelsbasen så ser du att tex automatlådorna finns med många olika bokstavskoder (tre bokstäver). Denna kod är bla utväxling och tar man inte instrument från en bil med samma utväxling så stämmer inte hastighetsmätare tex.
Och har man en Audi med startspärren inbyggd i instrumenthuset så är det värre. Tills för ett par år sedan kunde man på en Audiverkstad koda nycklar mot hus men numera måste man validera hus/nycklar mot Audis stora databas i Tyskland.
/Göran
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI