4663
Sök

Helljus / Dimljus - Mazda

537 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
#1
Tjoooo!

Tänkte koppla in extra lampor till Mazda´n, då original inte världens bästa, och här är det kolmörkt (finns ingen vägbelysning).

Frågan är dock om man ska köpa dimljus att ha på sidorna eller om jag ska använda lampor jag redan har hemma, som jag haft på moppen på vintern förr tongue (http://www.jula.se/EsaImages/item/master/602064_d.jpg).

Ska jag då koppla in dem jag har nu på helljusets knapp eller en separat?


Bilder på hur bilens front ser ut har ni i min profil.

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
24 september 2008
#2
Skippa dimljusen dom behövs inte. Köp 2-3 ordentliga extraljus o sätt i fronten.


Sök