3117
Sök

Brothers in arms, hells highway till xbox 360: Vad tycker ni hittills?

Delta_Rebel
26 september 2008
Trådstartare
Fick nya brothers in arms igår, har börjat spela lite idag. Grafiken e ju grymt snygg o så ,tycker dock att det är lite för långa mellansekvenser med återberättande från dom andra två spelen. vad tycker ni? Omde e nån annan än ja som har börjat spela det förstås:P
Senast redigerat av Pettan8 (26 september 2008)

Avstängd
1 031 Inlägg
Sir Real
390 Inlägg
26 september 2008
Tycker det är bra hittills vet inte om det blir tjatigt om dom inte utvecklar det är ju samma upplägg på alla banorna, men ska inte säga för mkt har inte spelat igenom det än tongue

155 Inlägg
26 september 2008
är sugen på det men ja väntar tills CoD 5 kommer ut=)

Delta_Rebel
26 september 2008
Trådstartare
PushedRay skrev:
Tycker det är bra hittills vet inte om det blir tjatigt om dom inte utvecklar det är ju samma upplägg på alla banorna, men ska inte säga för mkt har inte spelat igenom det än tongue

Det taktiska upplägget e väl istort sett samma som idom föregående spelen, men jag upplever att banorna inte e så öppna som tidigare. Mer taktiskt begränsat eller va man ska säga, men som sagt har ju precis börjat ja med..tongue

Sir Real
390 Inlägg
26 september 2008
Pettan8 skrev:
PushedRay skrev:

Det taktiska upplägget e väl istort sett samma som idom föregående spelen, men jag upplever att banorna inte e så öppna som tidigare. Mer taktiskt begränsat eller va man ska säga, men som sagt har ju precis börjat ja med..tongue

Men är ju helt klart ett av dom bättre senaste spelen håller med om att banorna inte är så öppna längre. Men just nu är det ju senaste star wars spelet som gäller smile

213 Inlägg
26 september 2008
Såg en kompis lira det och testa även själv bra upplägg men grafiken får ett  stort minus av mig!

No pain No game
Det värsta som kan hända är att sakerna går sönder. Gör om gör rätt!

Delta_Rebel
26 september 2008
Trådstartare
Majoren442 skrev:
Såg en kompis lira det och testa även själv bra upplägg men grafiken får ett  stort minus av mig!

Så dålig e den väl inte.. Hur menar du då liksom? tycker den e skitbra om man jämför me den gamla konsollen

213 Inlägg
26 september 2008
Pettan8 skrev:
Majoren442 skrev:

Så dålig e den väl inte.. Hur menar du då liksom? tycker den e skitbra om man jämför me den gamla konsollen

Alltså miljön gräs och sån miljö är dåligt gjort ser inte alls bra ut och vapnena var dåligt gjorda med. Bättre är ju att man kan styra ett antal trupper i strid och mer verkligt.

No pain No game

Delta_Rebel
27 september 2008
Trådstartare
Majoren442 skrev:
Pettan8 skrev:
Majoren442 skrev:

Alltså miljön gräs och sån miljö är dåligt gjort ser inte alls bra ut och vapnena var dåligt gjorda med. Bättre är ju att man kan styra ett antal trupper i strid och mer verkligt.

Ok, kan  hålla med lite om det, miljöerna känns kanske inte så helgjutna som i t.e.x CoD 4.

213 Inlägg
27 september 2008
Pettan8 skrev:
Majoren442 skrev:
Pettan8 skrev:

Ok, kan  hålla med lite om det, miljöerna känns kanske inte så helgjutna som i t.e.x CoD 4.

Precis cod  4 överklassar den grafik man har här. Konstiga är att dem verkar lagt mer kraft på att göra solwmotions när man knäpper sista fienden. Och en gammalt men hållbart koncept ww2

No pain No game

Sök