Que? Har kvaliten sjunkit eller....
Allt jag byggde /använde och kom i kontakt med i PA branschen använde islagsmutter och jag kan inte minnas att jag drabbades av gängpaj mer än nån enstaka gång. Att använda träskruv var helt verboten.
/Göran
P.S Håller med Lonefox - såg man någon som mosade in skruven direkt utan att hitta gäng så gick dom runt med en stövel uppkörd i röven resten av turne´n.
evilaudio skrev:
men dom blir gängpajj skit lätt å sen e de hopplöst..
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI