gamla vs nya bilar..

perrkas fullt ös medvetslös
6 maj 2005 · 122 Inlägg

är det någon mer än jag som tröttnat på alla nya bilmodeller som forsar ur fabrikerna och ser precis likadana ut. tröttnat på allt nytt. därför uppmanar jag folk och köpa äldre bilar och renovera dom, äldre bilar är mycket mer personliga...
FÖRRESTEN KOLLA IN MIN BMW 635 Csi. är den inte vacker...

nej, nu flyttar jag till dubbla fyrportare o 8 cylindrar
BMW 318i (1987)
BMW 635 Csi (1983)
Stefan1973
6 maj 2005 · 305 Inlägg

jo den är grann smile 
råkar du inte vilja ha den mera skänk den till mig .  wink

Black Knight
6 maj 2005 · 711 Inlägg

Så vacker, det vattnas i munnen. Det är inte många bilar som slår den från den tiden.

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Sierramafian
7 maj 2005 · 20 Inlägg

dagens nya bilar är bara fula! finns ingen ny bil som är riktigt snygg länge! ta bmw som ex hur snygg är 3 5 6 och 7 serien? ser inte klok ut ju! aldrig att man skulle köpa en ny bil om man inte blev illa tvungen!

Men du ha en fin 635 hurru! vill inte byta med min sierra 2,9 då? smile är en brutal status bil de=) haha!

Kimmen
7 maj 2005 · 245 Inlägg

Håller med dig Fransson.. gamle bilar är mycket mer personliga o säregna! Finns en själ i dessa bilar som inte går att hitta i nya själslösa gummi & plastillaluktnade inredningar. Men att komforten o driftsäkerheten är bättre i nya bilar går inte att komma ifrån..

Men jag håller på gamla bilar, det är roligare o mecka fle timmar än man kan köra med bilen, min filosofi wink

Pontiac Firebird Formula 400 -72
Volvo 940 SE 2,3 Ltt -97
Styrelsemedlem i Teddy Boys Car Club, Västerås
TheGhost
10 maj 2005 · 2 Inlägg

Ska va gamla bilar ju! smile
Mera stil på gammal bil......

Steelneck
10 maj 2005 · 6 Inlägg

Eftersom ny förtiden försöker alla nya bilar bli så strömlinjeformade som möjligt, då är det inte så konstigt att dom ser likadana ut. och tråkigt blir det ju. snart ser man inte skillnad på olika märken. Min dröm är en Audi Sportquattro i alla fall.. :-) dock finns det ju inte så många sådana så. smile

Daniel
10 maj 2005 · 671 Inlägg

Inte ens en Citroën är speciellt konstig längre.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang