30 september 2008
Trådstartare
ja det funkar ju om man öppnar luckan lite bara men inte då den är stängd, tänkte ifall det är någon brytare till lampan i bagaget som fått spel o bryter lyset med. Men har dock bara kunnat kolla kablarna vid lampan o där är det inget fel utan någonstans på vägen är det fel men var. var ska jag börja, jordpunkter??
Senast redigerat av opeldrifter (30 september 2008)
Lev livet nu innan det är för sent