4052
Sök

Hjälp med att hitta liknande fälgar (bild finns - 4/108)

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
25 september 2008
Trådstartare
#1
Hej, det är som så att jag är lite sugen på att få reda på om det finns några fälgar som liknar dom här på bild. Passade väldigt bra i samband med bilen (tycker i alla fall jag)
Så om ni vet vilka som ser ungefär likadana ut så är jag tacksam, jag har kollat på 4 st fälgsidor men sen orkade jag inte mer tyvär (lat som jag är).
Bilen dom ska sitta på är en Ford escort Xr3i -87 bultcirkel : 4/108
Tacksam för snabba svar!

Edit : ska vara 17" däck 205/45/17 men om någon vet vad för det det ska vara för 18" så hojta till.


https://www1.garaget.org/gallery/archive/33189/469960_qlo0mh.jpg



//Mvh Kristofer
Senast redigerat av Streethawk (25 september 2008)

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

Har alltid rätt!
689 Inlägg
25 september 2008
#2

Livet är ett helvete, du är bjuden!

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
25 september 2008
Trådstartare
#3
Mja det var inte riktigt vad jag sökte tyvär. annars så såg dom rätt fräscha ut, men tack ändå.

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
835 Inlägg
25 september 2008
#5
Kolla min gamla 9000 på min sida. MIM Monaco hette de.

Har de EJ kvar dock.
Senast redigerat av Epitaph (25 september 2008)

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
25 september 2008
Trådstartare
#6
ralle_boyen skrev:
hahah mina då big_smile

Dom på callen ? ja dom var tuffa, men fortfarande inte riktigt i minsmak tyvär hmm



Epitaph skrev:
Kolla min gamla 9000 på min sida. MIM Monaco hette de.

Har de EJ kvar dock.

Där föll mer i min smak, dock så söker jag 17" alt. 18"

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

Designer.
1 260 Inlägg
25 september 2008
#7
Kolla "Ai Attention" på  http://www.alven-ingvarsson.se/ verkar vara nått liknande.

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
25 september 2008
Trådstartare
#8
MIKK0 skrev:
Kolla "Ai Attention" på  http://www.alven-ingvarsson.se/ verkar vara nått liknande.

Huvudet på spiken, väldigt lika, var inne där för någon dag sen men kunde dock inte se dom där..
Men tackar, då vet man vart man kan få tag på dom i alla fall.

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
2 oktober 2008
#9
Streethawk skrev:
ralle_boyen skrev:
hahah mina då big_smile

Dom på callen ? ja dom var tuffa, men fortfarande inte riktigt i minsmak tyvär hmm



Epitaph skrev:
Kolla min gamla 9000 på min sida. MIM Monaco hette de.

Har de EJ kvar dock.

Där föll mer i min smak, dock så söker jag 17" alt. 18"

haha ok xD hoppas de kommer gå bra med letandet big_smile



Sök