3329
Sök

Köpa skrivare

956 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Hej. Behöver en ny skrivare.
Inga som helst krav på själva skrivaren förutom den ska vara någorlunda billig och kunna skriva ut.

Dock har jag ett ganska stor krav att de ska vara billiga bläckpatroner.

Tack för hjälpen på förhand.
Senast redigerat av Glader9991 (5 oktober 2008)

9 108 Inlägg
5 oktober 2008
Det finns gott om skrivare i 500-kronorsklassen som funkar fint, kolla runt på lite sidor eller i affären så hittar du nog någon med billiga patroner också.

956 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare

672 Inlägg
5 oktober 2008
Skulle åxå behöva hjälp på skrivarfronten... då ja till 99% skriver ut svart/vitt så vill ja ha en laserskrivare så man slipper bläcket. Nåt tips?

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

Allansson
5 oktober 2008
Finns billiga laserskrivare för 500-1000 kr. Bara att slänga när patronen tar slut

1 814 Inlägg
5 oktober 2008
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=40332 väldigt bra o billig laserskrivare, min gamla skola hade dessa. endast svartvitt dock

956 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Va e skillnaden på bläckstråle och laserskrivare?
Vilken e bäst?

Allansson
5 oktober 2008
använder du inte bläckstrålen så torkar patronerna. Detta händer inte med en laser

956 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Okej okej.
Kan du ge exempel på en billigt laser skrivare?

375 Inlägg
5 oktober 2008
Jämförelser mellan laser- och bläckstråletekniker nämner jämnt och ständigt fördelar vad gäller hastighet och kostnad per sida för laserskrivare och högre kvalitet med bläckstråleskrivare. Verkligheten är dock en annan

- Laserskrivare är alltid snabbare än blåckstråleskrivare: FALSKT

- Kostnaden per sida är alltid lägre med laserskrivare: FALSKT

- Bläckstråleskrivare producerar alltid bättre utskrifter: FALSKT

- Bläckstråleskrivare räcker längre: FALSKT

- Färglaserskrivare är större: SANT

Knegare
719 Inlägg
6 oktober 2008
Laserskrivare: Oftast DYYYYR ifall man ska kunna skriva ut i färger. "Patronerna" är relativt dyra också, men vanlig svart räcker till ca 3000a4a utskrifter med text.

Bläck: Räcker inte till så många utskrifter, oftast rätt dyra patroner, men inte fullt lika dyra som laser ifall du vill skriva ut foton tex..

William 2009-02-20

Allansson
6 oktober 2008
Här är en billig HP.
http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSH … EO.stZtSyE

Har själv en Hp som jag är nöjd med. Tror den har typ samma spec. och det är inget jag tycker man ska klaga på.

-utan 940
1 728 Inlägg
6 oktober 2008
Jag tänker aldrig mer köpa en bläckstråleskrivare iaf, första månaden kanske man har som vana att skriva ut nånting med alla färgerna men sen glömmer man bort det och skiten torkar ihop. Det är kul i början att skriva ut bilder men det tröttnar man snart på. Min senaste var en  Epson multifunktions-skrivare med scanner ovanpå som hade något "anti-tork-system" men lik förbannat torkade den ihop så nu har jag bara en jättestor scanner. Jag har en gammal HP laserskrivare som bara skriver svart men den kan stå i flera månader utan att skriva ut nånting och sen när jag behöver skriva ut nåt funkar den lika bra som sist.
Senast redigerat av Andreas 940 (6 oktober 2008)

1 814 Inlägg
6 oktober 2008
jag föredrar laser över bläck, torkar ej o är mer tillförlitlig i mitt tycke. Den HPn som ovan nämnts är väldigt bra den med.

Sök