min bil tar din på bana

Severin
9 oktober 2008 · 1 587 Inlägg

Har aldrig kört på bana tyvärr men har sett lite konkörning och då spelar inte hästar någon roll alls..
Rakt fram kan ju alla bilar köra tongue Men de mesta handlar om förare, jag själv skulle aldrig våga sätta mig i en Supra på 600 häst o gasa helvette, ja vet att de skulle gått snett för mig rätt fort ut i nåt dike eller nåt tongue

Alecci
9 oktober 2008 · 2 014 Inlägg

henkebenke skrev:

Alecci skrev:

nosushi skrev:
...min bil är snabbare än din...

Jag vågar nog påstå att på bana knäcker min bil majoriteten av andra bilar här inne på GOrg...

*host* Tja, den knäckte ju iaf till ett staket på kinnekulle wink

Precis! big_smile Jag har å andra sidan aldrig påstått att jag kan köra den, därav mitt påstående att det i sista änden är föraren och inte bilen som avgör.

Vad en bil är kapabel till i händerna på rätt förare är inte detsamma som vad den är kapabel till i händerna på sin respektive ägare, vilket jag anser styrker mitt argument att dylika diskussioner är onödiga.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
kolvas
9 oktober 2008 · 4 001 Inlägg

Alecci skrev:

henkebenke skrev:

Alecci skrev:

Jag vågar nog påstå att på bana knäcker min bil majoriteten av andra bilar här inne på GOrg...

*host* Tja, den knäckte ju iaf till ett staket på kinnekulle wink

Precis! big_smile Jag har å andra sidan aldrig påstått att jag kan köra den, därav mitt påstående att det i sista änden är föraren och inte bilen som avgör.

Vad en bil är kapabel till i händerna på rätt förare är inte detsamma som vad den är kapabel till i händerna på sin respektive ägare, vilket jag anser styrker mitt argument att dylika diskussioner är onödiga.

jepp, vi kan ju dra en liten paralell till Bilsport Superstage där Gullabo piskar varenda ägare i deras bilar runt den banan, visst han kan banan men han kan köra bil nåt så in i helvetes bra oxå.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
snackcalahan
9 oktober 2008 · 482 Inlägg

r-ted skrev:

Sokrates skrev:
Alldeles för många tangentbords förare,,,,

Beror helt på vem som kör snarare än vilken bil som är på banan.

/Tommy.

sen beror det ju på hur banan är , är säker på att en lupo med bra väghållning och bra chafför spöar skiten ur en gallardo på tex kinnekulle.....

ja det är mycke möjligt om du sätter nån av sveriges sämnsta bilförare i gallardon och någon f1 förare i lupon så wink

just real power
no turbo shit
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang