3718
Sök

Funplates!

Killen med idéer.
193 Inlägg
9 oktober 2008
Trådstartare
#1
Tjena!Jag har tänkt att köpa funplate skyltar ifrån FUNPLATE.se och undrar över 2 saker...När man köper en skylt får man med 2 eller måste man köpa 2? OCH är det någon som vet vad det är för dimension och storlek på Volvo V70 - 97 skyltar??

Tack på förhand!
Senast redigerat av Minitaylor (9 oktober 2008)

- True to the Source -

3 714 Inlägg
9 oktober 2008
#2
måste nog köpa 2 st ser det ut som och storleken på skyltar är väl standard har jag för mig

(bara så du vet så är dom skyltarna olagliga att ha på bilen i trafiken)

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Killen med idéer.
193 Inlägg
9 oktober 2008
Trådstartare
#3
bollen1986 skrev:
måste nog köpa 2 st ser det ut som och storleken på skyltar är väl standard har jag för mig

(bara så du vet så är dom skyltarna olagliga att ha på bilen i trafiken)

Givetvis, det ska vara en gåva till min brorsa att ha på shower osv!

- True to the Source -

#2573
1 489 Inlägg
9 oktober 2008
#4
Du måste beställa 2 om du vill ha 2

• Även den starka måste ta i när han skiter


Sök