4247
Sök

Hjälp med video på Ipod Nano Gen 4

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
10 oktober 2008
Trådstartare
Tjenare tjenare, nu är de så att ja köpt mej en ny Ipod, Nano Gen 4 och den vill inte acceptera .mov eller .mp4 filmer som den SKA ta emot. Använder mej av Magic Movie Converter.

Är det jag som har ett kasst converter program eller kan de bero på något annat?
Någon som vet ett bra converter program som funkar för er?

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Allmänt envis
12 512 Inlägg
10 oktober 2008
Använder Videora ipod/iphone converter, funkar utmärkt för mig iaf. Konventerar videorna och lägger till den i ditt iTunes bibliotek. Googla videora bara så...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
10 oktober 2008
Rquired skrev:
Använder Videora ipod/iphone converter, funkar utmärkt för mig iaf. Konventerar videorna och lägger till den i ditt iTunes bibliotek. Googla videora bara så...

Jag kan instämma med föregående talare Videora är grymt, dock är det lite reklam rutor här och var i programet men inget som är ivägen smile

Mvh Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
10 oktober 2008
Trådstartare
Tack smile Ska ta och testa det imorn när man nyktrat till lite, Ha en bra kväll smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Sök