4118
Sök

vad tycker ni om utseendet av min nya motor?

302 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
kommentera och skriv vad ni tycker om min nya motor, blev det bra efter motorbytet?    det är chevan jag pratar om.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 september 2008
Bohlin skrev:
kommentera och skriv vad ni tycker om min nya motor, blev det bra efter motorbytet?    det är chevan jag pratar om.

Eeehhhh, är det inte dethär som kallas röstfiske?

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

361 Inlägg
11 september 2008
ser riktigt bra ut, men du skulle dragit dom röda kablarna på torpedväggen snyggare eller lindat dom i svart eltejp eller något. Annars toppensnyggt smile

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)

302 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
joo:)

361 Inlägg
11 september 2008
te_wik skrev:
Bohlin skrev:

Eeehhhh, är det inte dethär som kallas röstfiske?

Det tror jag inte, han skriver ju bara att du ska komentera, inte att du ska rösta 5:a eller något sådant ju. Eller är jag ute och cyklar?

rosthål ÄR lättare än kolfiber! :)

302 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
haha, jag struntar faktiskt i röster, vill bara ha lite kommentarer om vad ni tycker.. 

och kablarna ska dras om, allt är inte riktigt färdigt än bara:)

5 089 Inlägg
11 september 2008
Ja en bild vore fint iaf:) en annan är ju så tjock och lat och inte orkar klicka in på din bil..

\Lindgren

302 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
mjaha, å ja har ingen aning om hur man lägger upp en bild i ett forum hmm

många som går in å kikar... men ingen som kommenterar nästan.. och ni som röstar och kommenterar skriv ärliga saker och rösta ärligt!!!

blacken
11 september 2008
Kunde ju ha fräshat till det övriga i "pannrummet" typ snobbat upp torpedväggen, huvudcylindern/vakumklockan osv,osv..

302 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
ja de har inte funnits tid för det än, de va därför ja bara fråga om motorn.

302 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
fan va otrevlig jag lät såg ja nu när ja läste igen det igen smile  de va inte menat å va de iaf wink

1 661 Inlägg
11 september 2008
Kommenterade lite på bilderna!

4 001 Inlägg
11 september 2008
skaffa hållare till tändkablarna så dom ligger lite snyggt och som någon redan skrivit, fixa till dom andra kablarna med men linda INTE in dom i eltejp, det ser bara tattaraktigt ut, skaffa någon kabelstrumpa att dra dom i eller nåt liknande.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

302 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
såg att du hade kommenterat och jag svarade på samma ställe:)    och tändkabelshållare håller ja på att bygga redan..

blacken
11 september 2008
många som går in å kikar... men ingen som kommenterar nästan.. och ni som röstar och kommenterar skriv ärliga saker och rösta ärligt!!!

det vågar inte f""n göra..tongue

107 Inlägg
11 september 2008
Riktigt snyggt,  just för kablarna där,  kolla den här  http://www.creatix.se/Shop/Index.php?sArtId=45100
Silver kan nog passa snyggt ihop med motorn, och bli stilrent?

Porsche 911 - 71 banträffsbil
Opel Calibra -94 Vardagsbil

8 921 Inlägg
12 september 2008
Förstå mig rätt nu. 2 suddiga bilder på en motor säger ju inte så mycket, ser i mina ögon ut att vara en helt ordinär motor. Kabeldragningen var ju inte vacker direkt wink
Senast redigerat av Hamilton (12 september 2008)

Fotograf på Tierp iDag

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
12 september 2008
Själva motorn är riktigt läcker med lagom mkt chrome, men kabeldragningen är som du själv skrivit inte den vackrasete.

Rock'n Roll

302 Inlägg
12 oktober 2008
Trådstartare
tack för kommentarerna, både dom bra och dom dåliga smile

Sök