hejsan.. har nu isär topplocket på bilen och skall i samma veva nu spraymåla en del grejer så som revskiva,fläktskivanm, osv... har ni några tips på bra färger som inte kostar shortan (stavfel ?) och klarar av bensin,olja och det som finns i motorrum värme ).. ? skall hälst vara silver och fungera på plast också )