4220
Sök

Bättre ljud i bilen

1 142 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
ska åka och kolla på en peugot 205 gti den 24 som ja me stor sanolikhet kommer köpa... men nu är de så att den ska få stora stänklappar och lite bättre ljud i avgas.  men nu till den stora frågan hur fasiken få ja den att smattra tongue

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
13 oktober 2008
Smattra? tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

1 142 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
hehe ja men typ respons system om du förstår... min saab ja hade sköt 1meters lågor och lät som en k pist när ja släpte på gasen..

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
13 oktober 2008
snoddas skrev:
hehe ja men typ respons system om du förstår... min saab ja hade sköt 1meters lågor och lät som en k pist när ja släpte på gasen..

koppla in ett tändstift ifrån fördelaren till avgasystemet och en bensinslang med en kran..
då kanske det kan börja brinna lite smile
sen kör med ett ljudsystem och en låt som autovapen ljud... på jävligt hög volym big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

1 142 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
ExXtr3me skrev:
snoddas skrev:

koppla in ett tändstift ifrån fördelaren till avgasystemet och en bensinslang med en kran..
då kanske det kan börja brinna lite smile
sen kör med ett ljudsystem och en låt som autovapen ljud... på jävligt hög volym big_smile

hahahahahhahaha ja kanske de eller inte

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
13 oktober 2008
Jaha okej, då fattar jag iaf vad du är ute efter. Men har inte en aning hur du ska fixa så det smattrar tyvärr.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
13 oktober 2008

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Sök