Prova att byta säkringen i alla fall, i vissa sällsynta fall kan dom "brinna till hälften" eller hur man nu ska förklara det, alltså den ser hel ut och spänning finns, men den har gått i alla fall.
I värsta fall så kanske ballasterna till xenonljusen har brunnit. De jobbar med en spänning runt 3000 volt, det skulle kunna förklara stöten.
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.