4917
Sök

Åsikter om Impact basar

Avstängd
116 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
#1
impact basar om ingen provat testa
jag bara skrattar för de helt sjukt va dom presterar , deras watt är största skämtet nånsin , eller är dom andra lite för orealistiska , jag måste få veta allt om detta märke , då dom håller samma klass som DD . alltså Digital Designs

hållt på med biljud nu i 10 år . hittat många hemligheter med korrekt bygge och dämpning av bilen samt övrig kring utr ning. har såga itu även några basar .upptäkt lite allt möjlight

Men vad är DD och IMPACTS hemlighet?  hur i helvete kan dom låta överlägset allt annat i prisklasserna?

Jag vet DD är handbyggt och noga utvalt från usa. Men Impact? fan vad är det? men spelar som satan gör dom  ju . 2710 helt sjukt grymma 10or . 2712 helt accepterade , 3712 ej erfarenhet. men 5712 är elak . 6712 är omöjlig att njuta av . spelar sönder inävlor känns det som fan sad

vad vet ni om impact

Borta Bra Men Helt Väck Bäst

3 149 Inlägg
17 oktober 2008
#2
Impact är väl italienskt (eller var det franskt tongue)
Kör själv med 2 av deras värre 10-or i M-coupen.
Lät gott första året, nu har de nog gjort sitt, men jag säger inte att något annat hade spelat bättre, jag missbrukar nog bas...

Avstängd
116 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
#3
snusk hummer player smile

ne men nu vill jag veta vad håller IMPACT på me, ITALIEN? jag vill veta djupet

Borta Bra Men Helt Väck Bäst

452 Inlägg
17 oktober 2008
#4
frimarks skrev:
impact basar om ingen provat testa
jag bara skrattar för de helt sjukt va dom presterar , deras watt är största skämtet nånsin , eller är dom andra lite för orealistiska , jag måste få veta allt om detta märke , då dom håller samma klass som DD . alltså Digital Designs

hållt på med biljud nu i 10 år . hittat många hemligheter med korrekt bygge och dämpning av bilen samt övrig kring utr ning. har såga itu även några basar .upptäkt lite allt möjlight

Men vad är DD och IMPACTS hemlighet?  hur i helvete kan dom låta överlägset allt annat i prisklasserna?

Jag vet DD är handbyggt och noga utvalt från usa. Men Impact? fan vad är det? men spelar som satan gör dom  ju . 2710 helt sjukt grymma 10or . 2712 helt accepterade , 3712 ej erfarenhet. men 5712 är elak . 6712 är omöjlig att njuta av . spelar sönder inävlor känns det som fan sad

vad vet ni om impact

Kul att fler får upp ögonen för detta fantastiska märke smile
Impact går sina egna vägar och tillverkar sina högtalare själva i egen fabrik i Italien, alltså inget kina tillverkat som så många andra märken.
I fabriken tillverkas också andra märken som är VÄLDIGT kända.
http://www.impact-car-audio.com där finns lite mer om företaget.

mvh marcus

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

497 Inlägg
17 oktober 2008
#5
impact rox:P


297 Inlägg
17 oktober 2008
#6
impact basarna spelar riktigt bra ! likaå framsystemen låter helt fantastiskt i mina öron wink

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .


Sök