19 oktober 2008
Trådstartare
Hejsan... skall nu kapa ur ett runt hål i kamremskåpan så att kamdrevet syns då jag har lackerat det ... jag vill endast ha ett hål lika stort som drevet så det syns.. inte som många gör och kapar bort hela överdelen.. då jag har allt nedplockat topp,kamaxel allt borta så har jag inga mått och måtta med..
någon som har något tips på hur ja kan göra eller som har "mått" på de ?
Mvh // Charlie
Fölkesberg Racing =)