19 oktober 2008
Trådstartare
ja bror min har tappa halva systemet så sista dämparen ligger i diket nånstans :p iaf så skippar vi den bakre o ska bygga ut det med lite rörstumpar från biltema. Men nu är frågan vilken storlek man ska köpa då jag inte vet vad original ligger på
Lev livet nu innan det är för sent