21 oktober 2008
Trådstartare
Hej!
Har lite funderingar på H4 Bi-Xenon!
Har sett att det finns flera olika H4 Bi-Xenon att köpa, lyser alla lika bra/dåligt eller är det någon skillnad på dom ?
På bilden finns 4st alternativ, alla med teleskopisk lampa som åker in & ut..
Vilken är bäst och varför ?
![http://www.forumbilder.se/images/3a212008123421aa60.jpg]()
V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01