Tja Då ljudet i min fiero är vad man skulle kunna kalla helt värdelös så är jag på jakt efter nått nytt. Jag vill inte spela för hela stan utan vill helt enkelt ha bra ljud i coupén. Nån vidare stor baslåda är inte att prata om, det finns helt enkelt inte plats, det enda som jag skulle kunna klämma in är en tunn aktiv låda (vet dock inte om dom är nått att ha?) Just nu sitter det ett par 4x10 i instrumentbrädan (största möjliga) och att par 4x6 i b-stolpen (också där, största möjliga). Nån som har något förslag på vad jag kan få in som inte kostar skjortan, allt som allt runt 4500? Som sagt behöver bara något som överröstar motorn!