Diod Baklysen Audi A4 -96a...

Tobias_Sundin
21 oktober 2008 · 121 Inlägg

Funderar på att införskaffa ett par diod baklysen till min A4ra. Har kollat på några stycken nu och
det jag undrar är om det är någon skillnad på Fk Automotive's diod baklysen och Hova's diod lysen?
Ser väldigt lika ut iallafall. Någon som vet?
Sen om någon har nått bra tips på nån sida där det finns billiga/bra baklampor.
Är det bra med Diod/led lysen? Vad tycker ni?

hmm

Gatebil Mantrop 2007
Audi A4 DTM (2006)
Gulmun * Klåpare
22 oktober 2008 · 1 718 Inlägg

Jag kan med 99,9% säkerhet säga att det är samma fabrikat på dom, både Fk och Hova är återförsäljare.
Stylingsidor finns det gott om (sök efter tråden med stylinglänkar) och jämför priserna, de flesta är återförsäljare åt samma fabrikat.
Personligen så tycker jag att dioder är mycket bättre och snyggare än glödisar. Dessutom så är livslängden på dioder så pass mycket längre att de håller bilen ut.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Grundstrom Nismo
22 oktober 2008 · 758 Inlägg

De är snyggt om inte annat smile Fast, på rätt bil såklart!

Schumi
22 oktober 2008 · 401 Inlägg

HOVA är bra en av många återfösäljare för FK produkter sen finns det många andra företag/sidor som e mycket billigare än hova fast dom har samma produkter...

BMW E61 "520d" (2007)
Tobias_Sundin
22 oktober 2008 · 121 Inlägg

Okej. Men jag har hittat en sida nu där dom säger att tillverkarna heter "Depo" någon som vet nått om dom? hade nämligen tänkt beställa ett par baklysen tror jag. Vad skulle ni rekommendera för lysen?

Gatebil Mantrop 2007
Audi A4 DTM (2006)
R_Aidantausta
22 oktober 2008 · 51 Inlägg

samma sak, lyser riktigt läckert smile har själv monterat ett par på bilen för bara någon veckan sedan, kika in så ser du där.

Tobias_Sundin
23 oktober 2008 · 121 Inlägg

R_Aidantausta skrev:
samma sak, lyser riktigt läckert smile har själv monterat ett par på bilen för bara någon veckan sedan, kika in så ser du där.

Okej. vart har du köpt dom då? Vad gick dom på?
Det är bara att plugga in kontakten på dom nya va?

Gatebil Mantrop 2007
Audi A4 DTM (2006)
Schumi
23 oktober 2008 · 401 Inlägg

kolla här i företagsregister där hittar du säkert nåt...

BMW E61 "520d" (2007)
Waho Allmänt Jobbig
23 oktober 2008 · 1 200 Inlägg

Det är jävligt snyggt iaf, och bra är dom säkert eftersom det är dioder då som har mkt längre livslängd än vanliga lampor.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
FL3JM Inga konstigheter
23 oktober 2008 · 2 064 Inlägg

Billigaste hittar du alltid på ebay. LED's äger, kör på det!

koka
23 oktober 2008 · 629 Inlägg

LED tänds även snabbare smile = Mer trafiksäker tongue

Volvo V50 1.6 DRIVe "Blöj x-pressen" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang