2428
Sök

Sportstol med samma funktioner som original?

24 Inlägg
23 oktober 2008
Trådstartare
Tjena. Satt o funderade lite på sportstolar o sånt här, och kom fram till att sportstolar med samma funktioner som riginalstolen hade vatt nått. Exempelvis

Originalstolar kan du fälla, så sportstolar som går att fälla? Stolar från typ Civic Type R eller nått hade ju kanske kunnat funka då, men jag letar mer efter den typen som ser ut som sparcostolarna o sånt, nån som har nått tips o pris kanske?

//S

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar!

950 Inlägg
23 oktober 2008
swf3r skrev:
Tjena. Satt o funderade lite på sportstolar o sånt här, och kom fram till att sportstolar med samma funktioner som riginalstolen hade vatt nått. Exempelvis

Originalstolar kan du fälla, så sportstolar som går att fälla? Stolar från typ Civic Type R eller nått hade ju kanske kunnat funka då, men jag letar mer efter den typen som ser ut som sparcostolarna o sånt, nån som har nått tips o pris kanske?

//S

Kanske lite dyrt, men precis det du letar efter:

http://www.porsche.com/international/mo … l/comfort/

Klicka sen på Seats.

/Dansken :-)

24 Inlägg
23 oktober 2008
Trådstartare
Dansken- skrev:
swf3r skrev:

//S

Kanske lite dyrt, men precis det du letar efter:

http://www.porsche.com/international/mo … l/comfort/

Klicka sen på Seats.

/Dansken :-)

Kolfiber föör thaa wiin!cool
Mjo, de blir nog smådyrt, men de va ett bra förslag!

//S

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar!

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
23 oktober 2008
Sparco eller Recaro lär ja ha sådant du söker.

Sök