Xsound basar och slutsteg

BJonsson
27 oktober 2008 · 4 074 Inlägg

med tanke på alla budget byggen som kommit igång så tänkta jag höra om det inte är nån som provat Xsounds basar och steg mm? är dom bara skit eller nån som har provat? är inte sugen på nåt vis bara lite nyfiken på om nån har nåt bra att säga om dom.... Finns på danmobility.se!

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
Tompika
27 oktober 2008 · 69 Inlägg

deras steg funkar bra om jag ska vara ärlig, har själv ett xzound steg som vart kalas. Sen basarna är ok me tanke på priset. har 2x10'' i en fabrikslåda om de kan va intressant

Volvo V40 2.0T Classic "TB-Edition" (2004)
BJonsson
28 oktober 2008 · 4 074 Inlägg

Tompika skrev:
deras steg funkar bra om jag ska vara ärlig, har själv ett xzound steg som vart kalas. Sen basarna är ok me tanke på priset. har 2x10'' i en fabrikslåda om de kan va intressant

nä inte intressant,bara ute efter folk som provat och deras åsikter! smile har basar så de räcker..

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
BJonsson
28 oktober 2008 · 4 074 Inlägg

C-son skrev:
Deras 12" för 1195:- ä ruskigt bra för priset smile .. spelar grymt bra.. dom kan ja rekomendera utan problem.. slitstarka ä dom också.. sen folk som säger "köp hellre en rockford eller bla bla bla för samma pris".. skitprat.. spelade röven av 2 st rockford P2 12" me 2 st xzound 12".. folk vågar inte prova enbart för att de kända märket inte finns där, och klassar det automatiskt som dret som synd är

det är väl samma basar som mds sålde för ett tag sen om jag inte minns fel!?

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
Growe Fri fart för ett fritt folk!
28 oktober 2008 · 13 810 Inlägg

testade en låda med en 12" och den skramlade så förbannat att jag blev galen
det visade sig att magneten hade släppt från korgen

dessutom lät det riktigt illa


fast sen vad som är att låta bra och låta dåligt rätt olika

att spela högst för mig är iallfall ointresant om dom inte spelar tight och hårt
och det har inga billiga högtalare gjort för mig

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang