3503
Sök

borde man inte ha en lista över aktiva medlemar?

3 059 Inlägg
28 oktober 2008
DoT skrev:
Som jag skrev i ett tidigare inlägg.. Ett sånt system eller en lista kommer bara föra med sig massor av onödiga inlägg.

Exakt.. Skulle man ha nått sånt så ska det inte ha med inlägg att göra.. isåfall inloggade dagar per vecka/månad/halvår eller nått sånt..

Men å andra sidan så behövs inget av det alls för det tillför inte särskilt mycket till sidan ändå.

Förstår inte riktigt vad det skulla vara bra för..
Senast redigerat av Smajly (28 oktober 2008)

FreddeK
28 oktober 2008
Smajly skrev:
DoT skrev:
Som jag skrev i ett tidigare inlägg.. Ett sånt system eller en lista kommer bara föra med sig massor av onödiga inlägg.

Exakt.. Skulle man ha nått sånt så ska det inte ha med inlägg att göra.. isåfall inloggade dagar per vecka/månad/halvår eller nått sånt..

Men å andra sidan så behövs inget av det alls för det tillför inte särskilt mycket till sidan ändå.

Förstår inte riktigt vad det skulla vara bra för..

Ne som sagt det ger ju inget direkt positivt till sidan...bara mer jobb för Chrizz som ändå har arslet fullt med att moderera oss...wink

Så volvokrille...vad tycker du då?

Blyfot
829 Inlägg
28 oktober 2008
Trådstartare
Ja vad tycker jag. Lyfte en tanke och tacksam för allas åsikter. idén var nog inte helt genom tänkt. Glömde att de är någon stackare som ska sitta och hålla koll på hur aktiva alla är. Och är man aktiv så syns man ändå i olika forum.

"bara en mor kan älska en sån son"

9 108 Inlägg
29 oktober 2008
Det var då fan vad alla ska haka upp sig på aktiva/inaktiva medlemmar det senaste och att det ska rensas hit och dit, jag förstår inte varför? Chrizz tar ett röjande då och då och det innebär flera tusen som blir raderade. Vad gör det om det är någon som bara loggar in någon gång om året? Om någon är ute efter ett användarnamn som en väldigt inaktiv medlem har så maila support@garaget.org så tar Admin bort den medlemmen.

Det är ju inga andra sidor som raderar medlemmar så fort dom slutat logga in på ett tag, jag hade blivit vansinnig om min användare blivit raderad bara för att jag inte surfat in på något forum på ett tag.

Sök