3477
Sök

<fråga om piratkopierat program >

4 074 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
#1
har fått hem det men kod/serial skitet funkar inte! nån som kan hjalpa mig med kod eller kanske har programmet och vill dela med sig? skicka ett PM.... tack!

rubrik editerad. Inga frågor om piratkopierade program på forumet / Moderatorerna

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

216 Inlägg
29 oktober 2008
#2
det är lite klurigt svårt å skriva men det ska va en kod som e med på där du ska fylla i den andar som du ska skriva in i keymaker  pma så kan jag ringa dig
Senast redigerat av peterholm (29 oktober 2008)


Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
29 oktober 2008
#3
Det verkar ju som trådskaparen har olagligt fått tag i programmet.
Och då hör inte ens tråden hemma här.
Köper man programmet får man ju kod till och även support vid problem.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

10 287 Inlägg
29 oktober 2008
#4
Tråd låst

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI


Sök