Saab 9-3

Saabare Avstängd
22 februari 2006 · 1 106 Inlägg

Hur mycket kostar bakspoilern till en Saab 9-3. Jeg menar orginal bakspoiler. Jag undrar också var man kan få orginal kromade öppningshantag (insidan av bilen). Jag undrar om man kan byta ut höger öppningshandtag så att det även finns låscylinder (passagerarsidan , utsidan). Nu finns det inget låscylinder på passagerardörren. Jag behöver få svar så snart som möjligt.

Senast redigerat av Saabare (22 februari 2006)

Livet startar vid 220 km/h
DeMaG
22 februari 2006 · 7 Inlägg

Menar du Aero spoilern på bakluckan eller? På nya 9-3SS eller?

Mvh Tony

TurboTom
22 februari 2006 · 31 Inlägg

Hej!
Handtagen på insidan, de kromade finns väl att köpa hos Saab?
Kan inte tänka mig det kan va några jättepengar i såna...

Ytterdörrhandtag med låscylinder borde väl också finnas att köpa där, måste ju finnas med tanke på de bilar som exporteras till t.ex England...

MVH // Tomas

Dotte funderare...
22 februari 2006 · 83 Inlägg

Jag har faktiskt lås på båda sidor på min viggen.....dock med täcklock just nu...Så det måste finnas hos saab helt enkelt.

BMW 535d (2008)
Saabare Avstängd
23 februari 2006 · 1 106 Inlägg

Stort tack för tipsen jag fick! Men jag undrar hur man demonterar öppningshandtaget på höger sida (utsidan). Och jag undrar även hur man monterar de kromade öppningshandtagen (insidan). Men just nu har jag ett öppningshandtag utan låscylinder (utsidan). Jag vill ha svar så snart som möjligt. Vad är priset på Saab 9-3 Aero Vinge (bakspoiler). Jag måste ha svar så snart som möjligt.


Jag är ägare av Saab 900/9-3 93-03

Senast redigerat av Saabare (23 februari 2006)

Livet startar vid 220 km/h
Saabare Avstängd
26 april 2006 · 1 106 Inlägg

Jag undrade vad priset på ytterhandtag(höger) på utsidan med låscylinder är på Saab? Vill veta snabbt.

Livet startar vid 220 km/h
Saabare Avstängd
26 april 2006 · 1 106 Inlägg

Ingen som vet?

Livet startar vid 220 km/h
Pepe Ölbryggare
26 april 2006 · 339 Inlägg

Ring Saab, dom vet...förmodligen ingen annan då det är ganska udda att köpa dessa saker..

Saab 9-5 Aero "Biopower" (2005)
Saabare Avstängd
26 april 2006 · 1 106 Inlägg

DeMaG skrev:
Menar du Aero spoilern på bakluckan eller? På nya 9-3SS eller?

Mvh Tony

Inte på bakluckan. Nu vet jag priset på kjolpaket. Dessutom har jag inte nya 9-3SS/SC.

Livet startar vid 220 km/h
Saabare Avstängd
11 maj 2006 · 1 106 Inlägg

Saabare skrev:

DeMaG skrev:
Menar du Aero spoilern på bakluckan eller? På nya 9-3SS eller?

Mvh Tony

Inte på bakluckan. Nu vet jag priset på kjolpaket. Dessutom har jag inte nya 9-3SS/SC.

Du ser väl nu vilken modell jag har o årsmodellen.

Livet startar vid 220 km/h
chrizz Administratör
11 maj 2006 · 11 783 Inlägg

Saabare! Lyft inte trådarna i onödan. Det finns en redigera-funktion för inläggen om du har något att tillägga.

Pris på handtag är bara larvigt att fråga efter i ett forum. Priser på delar över huvud taget. Ring din närmaste Saab-handlare och fråga så får du svar direkt!

Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang