3487
Sök

Tune-up woofer, Koppla hur?

1 482 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
#1
Hittade en Pioneer TS-LX40 tuneup woofer hemma som jag tänkte montera in i vinterpulkan.

Nu är det så att jag fattar inte alls hur jag ska koppla in den.

OBS! Jag har INTE lågnivå utgång på stereon i bilen.

Bild på hur "basen" ser ut:

http://i136.photobucket.com/albums/q195/Noxxxer/HPIM4592.jpg

Hjälp uppskattas verkligen! smile

BLT Service
Theracords Music Label

1 482 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
#2
Jag har hittat mer info angående denna sak..

Jag ska tydligen koppla den till vanliga högtalarsladdarna, men nu undrar jag.

Om jag kör 5.25or ifram, 6x9or ibak, sen denna på samma kablar som 6x9 högtalarna...

Kommer jag bränna inbyggda steget i huvudenheten?
Vet inte riktigt själv då den bara skickar signalen till det inbyggda steget i "basen" så den behöver ju inte kämpa för att driva den..

BLT Service
Theracords Music Label


Sök