3754
Sök

Vad ska ni göra på halloween??

1 963 Inlägg
30 oktober 2008
DoT skrev:
Felax skrev:
Smajly skrev:
Inte möd.. Vara nån annanstans än hemma så man slipper alla jedra ungar som plingar på dörren o tigger godis..
Har föresten just blivit klar med vår pumpa.. e de ingen mer som karvar snygga pumpor?
Slänger med bild.
http://iloapp.clippern.se/blog/moa?Show … 403136.jpg

oh helvete.. fan va nice big_smile ja ska karva imorgon vettifasiken va de kommer bli smile

Ska nog också ge mig ut i mor's och far's trädgård och stjäla mig en pumpa att karva i. big_smile

Hehe jävla tur som kan sno pumpor dom är ju slut i varenda affär big_smile hade en jävla tur som fixa två stycken idag, fanns bara 3 kvar wink

Men are not born - Men are made

Avstängd
93 Inlägg
30 oktober 2008
Smajly skrev:
Inte möd.. Vara nån annanstans än hemma så man slipper alla jedra ungar som plingar på dörren o tigger godis..
Har föresten just blivit klar med vår pumpa.. e de ingen mer som karvar snygga pumpor?
Slänger med bild.
http://iloapp.clippern.se/blog/moa?Show … 403136.jpg

coolaste pumpan ja sett nånsin fan !

Häst
1 099 Inlägg
30 oktober 2008
Felax skrev:
DoT skrev:
Felax skrev:

oh helvete.. fan va nice big_smile ja ska karva imorgon vettifasiken va de kommer bli smile

Ska nog också ge mig ut i mor's och far's trädgård och stjäla mig en pumpa att karva i. big_smile

Hehe jävla tur som kan sno pumpor dom är ju slut i varenda affär big_smile hade en jävla tur som fixa två stycken idag, fanns bara 3 kvar wink

Hehe japp!
Dock är deras pumpor inte så jättestora i år. Förra året var dom groteskt stora. big_smile

Än är inte den sista idioten född..

3 059 Inlägg
30 oktober 2008
Min är osse stor.. o väger ju ett halvt ton innan man tömt den på innehåll..
Ska gå ut o se om jag kan ta bild när den står på entreverandan..

Såja.. jädrans va ruggit de e ute nu..

http://iloapp.clippern.se/blog/moa?ShowFile&image=1225407594.jpg
Senast redigerat av Smajly (31 oktober 2008)

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
30 oktober 2008
inte ett skit! amerikansk skit tradition som vi inte borde ta efter! vi kan hålla oss till jul/midsommar/påsk.. ni vet dedär tråkiga traditionerna enligt mona sahlin tongue

804 Inlägg
31 oktober 2008
Jobba 14:30-24:00, Man tjänar ju helt sjuka summor på att jobba på "högtider" som midsommar, julafton osv. big_smile

Häst
1 099 Inlägg
31 oktober 2008
richardoo290 skrev:
inte ett skit! amerikansk skit tradition som vi inte borde ta efter! vi kan hålla oss till jul/midsommar/påsk.. ni vet dedär tråkiga traditionerna enligt mona sahlin tongue

Än en gång, Halloween är från början en irländsk högtid.

Än är inte den sista idioten född..

Zzzz
937 Inlägg
31 oktober 2008
Skall till SCF.
Och på kvällen sitter jag väl i bilen på väg hem från sthlm tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
själv säljer jag iväg en baslåda imorgon så ska det komma mera snö imorgon också så imorgon kväll blir det att tanka och åka brett sen på lördag blir det nog kanske nån öl då smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök