5497
Sök

snyggaste fälgarn till volvo 850?

7 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
#1
ska köpa nya fälgar till min 850 o undrar vilka fälgar som är snyggast på 850?
Senast redigerat av henkec (31 oktober 2008)


Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
31 oktober 2008
#2
19tumms r är grymt snygga

2slow

\m/(><)\m/
742 Inlägg
31 oktober 2008
#3
azid skrev:
19tumms r är grymt snygga

säger detsamma.. vanliga? ja men kan va för att dom flesta tycker dom är snygga

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

Reservdansk
6 271 Inlägg
31 oktober 2008
#4
Nebula-fälgarna är grymt sexiga. smile
Krippas.
https://www1.garaget.org/archive/3/2570/2193/2193-454020.jpg
Senast redigerat av TurbOla (31 oktober 2008)

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
31 oktober 2008
#5
TurbOla skrev:
Nebula-fälgarna är grymt sexiga. smile

sant glömmde av dom

2slow

Fire And Silk
2 254 Inlägg
31 oktober 2008
#8
hahaahaha!!! smile Ganska snyggt faktiskt tongue

http://www.swedespeed.com/news/publish/ … e_655.html

Mvh Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

@ GARAGET.ORG
229 Inlägg
31 oktober 2008
#9
volvos 17"  comet wink nebula e åsså jävligt snygga big_smile



Sök