5463
Sök

inredning s40 fas 1, vilka färger har mattan gjorts i?

med lem
1 147 Inlägg
2 november 2008
Trådstartare
#1
tjeena.

finns här någon som sitter inne med info om i vilka färger mattan gjordes i?
alternativt hur man själv kan färga den man har så det ser proffsigt ut.

mvh dalle

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
2 november 2008
#2
Kollat på x40-forumet? Där brukar det finnas "nördar" som har koll på det mesta! big_smile Mycket värdefullt! big_smile

Min matta är i alla fall grå!

smile

Kram // Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

med lem
1 147 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
#3
Vivendi skrev:
Kollat på x40-forumet? Där brukar det finnas "nördar" som har koll på det mesta! big_smile Mycket värdefullt! big_smile

Min matta är i alla fall grå!

smile

Kram // Ellen smile

jo kan vara värt ett försök smile hehe ja min e med grå hmm färgen e lite tråkig tycker jag hmm

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.


Sök