4476
Sök

söker efter nån sida som kollar upp bilförsäkring.

3 182 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
har tröttnat på att ringa runt till alla försäkringsbolag och fråga vad en viss bil kostar i försäkring finns det inte nån sida på nätet man kan gå in på som sen kollar upp billigaste bolaget kostnadsfritt.

9 108 Inlägg
5 november 2008
www.insplanet.se är den jag kommer på nu, men dom jämför inte alla, finns andra tjänster också har jag för mig.

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
5 november 2008
Bilpriser.se (övriga tjänster)

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

508 Inlägg
5 november 2008
MilleN skrev:
www.insplanet.se är den jag kommer på nu, men dom jämför inte alla, finns andra tjänster också har jag för mig.

Dom skulle jag nästan varna för. När jag letade försäkring till min bil så gav dom mig ett pris hos IF m.m
Men när jag ringde upp IF själv så sa dom att dom INTE ville ha med Insplanet att göra och dom sa ett helt annat pris än insplanet sa. Likadant med andra försäkringsbolag dom gav pris på, och d va ingen liten summa som skiljde. Men d va bara va jag va med om...

3 182 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
oki det löste sig ändå. kollade nämligen upp en Volvo 855 t5 för 1år sedan på volvia då skulle dom ha 1400 i halv varje månad. kollade upp en Volvo v70 t5 2000års nya karossen på volvia med halvförskring 500kr i mån.

ok jag är 29år gammal. ok jag har ej flytta.

3 182 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
pukan2 skrev:
oki det löste sig ändå. kollade nämligen upp en Volvo 855 t5 för 1år sedan på volvia då skulle dom ha 1400 i halv varje månad. kollade upp en Volvo v70 t5 2000års nya karossen på volvia med halvförskring 500kr i mån. v70in kollade jag upp idag för jag är trött på audin.

ok jag är 29år gammal. ok jag har ej flytta.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
6 november 2008
Insplanet använde jag, likadant mina polare, nästan alla fick samma bolag...sveland försäkringar, billiga o bra hittills o har inte krånglat.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

1 723 Inlägg
6 november 2008
nu har du ju redan fått svar på det du ville veta... men jag har bara provat insplanet och det var totalt värdelöst. det blev bra mycket billigare att själv ringa runt. Sen ringde de inte heller upp på avtalad tid (inte ens i närheten).

Sök