5346
Sök

angeleyes/ devileyes till saab!!!?

336 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
#1
undrar varför det inte finns till saab??hm!..finns till i stort sett till alla andra bilar men inte saab?...undrar om det kommer till saab?mvh:D

volvo 740:)

3 354 Inlägg
6 november 2008
#2
mm konstigt att saabs "devil eyes" till nya 9-3 inte kommit som stuk för äldre saabar.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
7 november 2008
#3
För liten marknad för det kanske. Dom skulle bli så dyra så ingen skulle köpa dom.

Thorssa
7 november 2008
#4
Förmodligen för att det skulle se förjävligt ut...


Sök