Dekal trim??

940R
14 maj 2006 · 1 567 Inlägg

Satt och funderade på det här med dekaltrim..Många bilar som man ser vid race eller vanliga bilträffar har oftast nummerskylts hållare eller andra dekaler på sina bilar.

Ett exempel är ju Många volvo bilar som har AUTOTECH dekaler lite här och var på sina bilar.Inget fel med det men det är ju faktiskt gratis reklam för ett företag som "DU" har betalt pengar till för att  få din bil att gå bättre.Och inte ett företag som ger bort trimgrejer grattis.

Många dekaler står ju oftast för något bra eller känt märke på Trim&Andra race tillbehör.
Jag gissar på att det är det som styr när man monterar på alla dessa klistermärken.


Kan ju bara säga att jag själv har dekaltrim på min bil i form av en autotech skylthållare trots att jag aldrig vart där eller köpt något av dom än så länge.Varför jo jag fick den av en polare och den var cool tyckte jag då..Pga att autotechs bilar brukar går bra.

Frågan är till er ALLA vad tycker ni om deklatrim på bilar? bra?eller anus?

/Mvh Pontus

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
DayDreameR
14 maj 2006 · 91 Inlägg

Skulle aldrig sätta på reklam för någon firma om jag inte fick ut något av det.
Är det för ett märke så är det skillnad, Eller om man känner någon som har en firma som man vill göra reklam för!
men aldrig annars

volvo_240_tic ingen aning
14 maj 2006 · 687 Inlägg

att sätta på dekaler är väll ok om man har nåt i bilen som är av det som står på dekalen men om man börjar sätta på dekaler om saker man inte har så är det ju helt..... ja vet inte vad ja ska hitta på men ni förstår

även zebran har sina fläckar
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang