4492
Sök

Datorkapacitet för Diablo 3 någon som vet

464 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
hej! har läst att d3 skall släppas till pc, så jag skulle vilja fråga om någon har läst vad det kommer att kräva av en dator,

har nyligen köpt en amd x2 5000+ grafikortet kommer jag inte ihåg vad det hette + att jah har 2gb ram ddr2, kan det räcka?

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
9 november 2008
Klart det räcker. Dock är det ingen som vet vad för krav spelen har för att kunna pumpa allt på max. Men om jag känner Blizzard rätt så kommer det inte bli sådär jättekrävande, samt att deras spel brukar funka på rätt gamla datorer.
Sen är det ju också så att det är ingen som vet när det släpps heller, kan dröja ett halvår, kan dröja tre år, ingen som vet. Så mycket kan hända.
Men i vilket fall som helst så kommer du troligtvis kunna spela det, frågan är bara hur bra det kommer se ut.

Whine whine!

464 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
tänkte jag skulle fråga bara, du kanske hadde fått reda på saker å ting på nå ställe där jag inte har läst å därfär kanske suttit på information jag vill åt, med andra ord så kanske kortet pallar grafiken eller så får jag byta kort, finns andra datorer här hemma jag kan stoppa det gamla isåfall.

hadde velat veta systemkraven då spelet finns att boka på webhallen, release datum 09, sen så har jag sett trailers på spelet å det verkar rätt hyfsat.

Häst
1 099 Inlägg
9 november 2008
lixer skrev:
hadde velat veta systemkraven då spelet finns att boka på webhallen

Blizzard har varken gått ut med systemkrav eller releasedatum än.

Än är inte den sista idioten född..

464 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
ok på så vis, hoppa det dröjer med relaesn då så spelt fungerar bra då det släpps, fast det vore trevligt om det var snart men som sagt hellre att det dröjer en att de släpps för tidigt så det inte blir som med titan quest.

Sleeper
3 084 Inlägg
9 november 2008
Vissa har börjat spara till monsterdatorbygge som ska byggas åt diablo 3 så får klara mig på P4:an ett tag till antagligen.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök