jonash skrev:
dbjanoz skrev:
Kolla mina video's på hur Mutant MT1207 spelar i min bil
Det där har du nämnt några gånger, och jag tycker det är lika lustigt varje gång. Sedan när kan nånting som är för ögat förmedla hur örat skall uppfatta det hela?
Om du menar att konan rör sig fram och tillbaks hysteriskt, så kan det vara ett tecken på skitdålig kontroll på konen.....
mvh Jonas
Tror väl knappast att någon ligger och kör flera mil för att lyssna på hur det låter i min bil så det enda jag kan erbjuda är video'n. Skitdålig kontroll på konen, javisst ska man jämföra med element för 2000-3000kr eller mer så har basen och steget sämre egenskaper det säger jag inte emot.
Men i dessa tider så är det inte alla som har jobb och gott om pengar och det får man väl ha försåelse för att någon är nyfiken på hur budget prylarna fungerar från de som har dem. Så man ska väl knappast ställa frågan till någon som kör med grejer för 30 000-80 000kr i bilen.
Senast redigerat av dbjanoz (7 november 2008)
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?