4381
Sök

Söker någon som kan göra ett tshirt tryck på photoshop efter önskemål?

906 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
Tjena tjena, visste ej vart jag skulle lägga denna förfrågan, "våga" ej lägga i film och foto varav det stod "Endast fordonsrelaterat material!", men moderator, bara flytta om det är fel.

Men men, nu är det såhär, min kära moder är en av de som ligger bakom utbildningsmässan 2009 i Varberg och behöver ett tryck till tröjorna där, tanken var att en vän skulle gjort det men nu har han dragit sig ur med motivation att han ej kan ta tag i det och nu står min käre mor utan någon som kan och det är riktigt panik, så skulle vara grymt glad om någon här skulle kunna slänga ihop någonting bra via photoshop eller andra bra program?

Tanken då?: Trycket skall sitta vid sidan av magen på tshirten, det skall stå "at enter" med ed hardy stil, "http://www.donedhardy.com/", sen skall de även vara så som på sidan, att tex det är inlindat i en blomma, hjärtan eller dylikt, dock inga dödsskallar eller dylikt varav det kommer vara loggan utåt för 2009 och flera tusen kommer sen den, sen inget som är likadant varav mor ej vill få problem med copyright osv, så gärna det stuket men eget tänkande, skulle vara hjärtligt tacksamt, sen kanske man kan göra den i litet tryck på tröjan så man ser ungefär hur det ser ut och sen själva trycket med texten på en storbild med så de som ska trycka den vet hur det ska va, storleken vid magen ska vara ganska stor så bara testa på, någon som kan tänka sig?

=)

Sök