Mindre kul händelse med avgassystemet.

te_wik Forummoderator
9 november 2008 · 12 813 Inlägg

_Glenne_ skrev:

decib3L skrev:

_Glenne_ skrev:

mekonomen är allt annat än billigt roll

På många saker är dom faktiskt det.

kan tyvärr inte hålla med... mekonomen är alltid dyrare än andra ställen enligt mig smile

Konstigt...

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
9 november 2008 · 5 753 Inlägg

te_wik skrev:

_Glenne_ skrev:

decib3L skrev:

På många saker är dom faktiskt det.

kan tyvärr inte hålla med... mekonomen är alltid dyrare än andra ställen enligt mig smile

Konstigt...

Mvh Tommy

Inte direkt... Mekonomen är dyra helt enkelt.

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
9 november 2008 · 6 170 Inlägg

_Glenne_ skrev:

te_wik skrev:

_Glenne_ skrev:

kan tyvärr inte hålla med... mekonomen är alltid dyrare än andra ställen enligt mig smile

Konstigt...

Mvh Tommy

Inte direkt... Mekonomen är dyra helt enkelt.

Nja ibland har dom faktiskt vettiga priser men då är det bara nån vecka eller nån månad.

Köpte min Ctek MSX7000 på mekonomen för 895kr tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
te_wik Forummoderator
9 november 2008 · 12 813 Inlägg

_Glenne_ skrev:

te_wik skrev:

_Glenne_ skrev:

kan tyvärr inte hålla med... mekonomen är alltid dyrare än andra ställen enligt mig smile

Konstigt...

Mvh Tommy

Inte direkt... Mekonomen är dyra helt enkelt.

Kanske på vissa saker, men inte alla. Beror säkert lite på vad man har för bil oxå, om man köper modellanpassade saker såsom reservdelar.

Men min erfarenhet av mekonomen är bra, går lätt att pruta oxå om dom druckit morgonkaffe och frugan har släppt till natten innan.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
9 november 2008 · 5 753 Inlägg

te_wik skrev:

_Glenne_ skrev:

te_wik skrev:

Konstigt...

Mvh Tommy

Inte direkt... Mekonomen är dyra helt enkelt.

Kanske på vissa saker, men inte alla. Beror säkert lite på vad man har för bil oxå, om man köper modellanpassade saker såsom reservdelar.

Men min erfarenhet av mekonomen är bra, går lätt att pruta oxå om dom druckit morgonkaffe och frugan har släppt till natten innan.

Mvh Tommy

Okej, men JAG har alldrig varit med om att dom har varit billigare eller så än andra ställen.. alltid varit dyrare när jag har handlat iaf smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Wallis_
9 november 2008 · 4 506 Inlägg

Då får jag säga att det var värre för mig nydligen.
Hade presis blivit av med mitt jobb.
Och körde isönder katten och avgassystemet bakom katt
~5076kr.

Senast redigerat av _Wallis_ (9 november 2008)

Kan du andas kan du dö.
Zhnibben
9 november 2008 · 66 Inlägg

nu är i alla fall bilen fixad igen. gjorde det igår på förmiddagen och det gick på 1 timme ungefär. problemet var att systemet hade gått rakt av precis framför katten. var en upphängning bak som gått sönder och då blev påfrestningen för stor där fram då den delen inte var bytt sen tidigare men nu är det som nytt.

den totala kostnaden för att laga den landade på 1400 :- och då införskaffades delar på Mekonomen.

sen om man hade kunnat komma billigare undan är möjligt men det var inte läge att åka och leta efter billigast priser direkt. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang