jasså fick du ut bulten hel:O är inte bulten gängad åt andra hållet??
Nej det är gängat åt samma håll. Om allting kommer ut så gör det ingenting. Sedan vill jag kommentera det där med att slå eller dra. Om muttern är som Topper skrivit rostig, dvs risken finns att den ska gå runt, då håller jag med Topper att dra försiktigt och inte knacka. Men jag tror inte det kommer vara så rostigt. Se till att använda en 6 kanthylsa, ingen 12 kant.
Jag förespråkar fortfarande att du knackar till mot att du segdrar OM muttern är i bra skick.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
allt är rostigt men jag har provat på nån mutter och de snurra faktist så vet inte hur pass grov rosten är men jag är inte så rädd för att göra muttern rund är mest rädd för att bryta bulten
Du kan även prova att lossa bultarna när motorn är varm. Använd endast sexkantshylsor, om muttern har blivit "rund" så ta en mindre hylsa och slå den på muttern i stället..
haha ja men tror inte de e så bra att göra som han sa haha att spruta på de när den e varm de rök som fan o tog fyr trodde inte 5-56 va brandfarligt haha
haha jadå de blossa inte upp så men fick en chock haha när hela grenröret börja brinna haha men de gick o blåsa ut de hehe har de inte börjat brinna för dig då?