Styla med orginal delar? tex S på vanlig audi, R på en vanlig volvo, M på en vanlig bmw osv..

UffA
31 maj 2007 · 2 Inlägg

...det var ju inte så blodigt - dum fråga till! Speglarna Audis eller In.pro - vet du pris??!!

Madhouse
31 maj 2007 · 1 079 Inlägg

Givetvis är det mest stilrent med S-styling på audi, R-styling på volvo, M-styling på bmw osv men att sätta på emblem där går gränsen. Personligen vill jag inte ha några emblem alls oavsett om jag skulle ägt en R eller inte.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
hedley Saaboholic
31 maj 2007 · 3 129 Inlägg

kör på du bara sålänge du håller dig ifrån emblemen. Det är just när man sätter upp emblem som inte hör dit som det blir "wannabe" varning men inte annars.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
TDI-rookie
1 juni 2007 · 4 Inlägg

Znyggt... cool men för att ställa mig i kön med alla andra - beslutet om att hålla emblemen borta från bilen är 200% rätt.

Blev sugen själv - vet du om det är mycket jobb, passar grillen eller måste halva bilen byggas om?? Ser ut att vara samma storlek, men synd att shoppa på ebay och sedan passar det inte - så kul är inte 2000 pix.

Hur är det med LED ljusen S6ans luftintag ser större ut - och då är väl ljusen större???

Tar gärna emot tipps och råd - innan jag börjar

tsdi Egenföretagare
1 juni 2007 · 2 496 Inlägg

UffA : Kolla Ebay.de dom har fan allt ! tror replikorna ligger för typ 600:- smile

TDI-rookie : Klart det fortfarande kommer stå tdi på den, ska bli så kul att blåsa om alla möjliga när den är chippad sen så står det "tdi" på luckan smile

Han på Audi sa att den ska passa rakt över, tror jag också den gör tongue

Kan försöka kolla detdär ! TROR det ska passa, borde finns flera än jag som vill ha Led på en A6a så det finns nog eftermarknads som passar A6 or smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
TDI-rookie
1 juni 2007 · 4 Inlägg

kanoners...tack har redan beställt grillen på ebay... big_smile och där fanns LED oxå, men på grillen står det att den passsar på A6, men på LEDen står inget. Läser man på MadAudi så står det att man får bygga om fronten och bör helst köpa hela S6 kitet för 12000..... sad

Beträffande kåpor så har Applet styling för ca 800.

Informerad du om du blir klokare på passformen för LED??!

tsdi Egenföretagare
1 juni 2007 · 2 496 Inlägg

TDI-rookie skrev:
kanoners...tack har redan beställt grillen på ebay... big_smile och där fanns LED oxå, men på grillen står det att den passsar på A6, men på LEDen står inget. Läser man på MadAudi så står det att man får bygga om fronten och bör helst köpa hela S6 kitet för 12000..... sad

Beträffande kåpor så har Applet styling för ca 800.

Informerad du om du blir klokare på passformen för LED??!

Vafan snodde du min grill hahahah smile

Klart jag ska göra det smile

Aha fan vad synd hmm

Btw ladda upp din bil här på garaget ? smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
TDI-rookie
1 juni 2007 · 4 Inlägg

...skall ladda upp den när den finns i verkligheten och jag lärt mig hur man gör = rookie....skulle ha hämtat den 21/5, men ÅF fick inbrott och min bil fick en repa i lacken. Därefter massor med strul med Tyska Audi och jag skulle få den bilen eller en ny = 22 veckors väntan till.

Slutligen sa man OK till att skicka en ny dörr från Tyskland. Den kom i måndags och jag skulle fått bilen i dag, men eftersom det var så många skadade bilar (inbrott och skador på 26 bilar) så skall Tyskland skicka en inspektör som kommer i nästa vecka....så fredag kanske..... men men väntar man så väntar man 3,0 Tdi Q triptronic.....

tsdi Egenföretagare
1 juni 2007 · 2 496 Inlägg

TDI-rookie skrev:
...skall ladda upp den när den finns i verkligheten och jag lärt mig hur man gör = rookie....skulle ha hämtat den 21/5, men ÅF fick inbrott och min bil fick en repa i lacken. Därefter massor med strul med Tyska Audi och jag skulle få den bilen eller en ny = 22 veckors väntan till.

Slutligen sa man OK till att skicka en ny dörr från Tyskland. Den kom i måndags och jag skulle fått bilen i dag, men eftersom det var så många skadade bilar (inbrott och skador på 26 bilar) så skall Tyskland skicka en inspektör som kommer i nästa vecka....så fredag kanske..... men men väntar man så väntar man 3,0 Tdi Q triptronic.....

Fan vad jobbigt ! Skulle bli arg som satan, kul att vi kommer ratta samma bil då smile (dock jag med "övningskör" men ändå smile
Chippas ?

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
TDI-rookie
2 juni 2007 · 4 Inlägg

Yes, fast min är blå och jag har ingen s-line - ville ha annan skinnklädsel.....

chippning?! vågar man - har hört att försäkringar mm inte gäller och att det mest är på vridet man känner skillnaden - räcker inte 450 N ganska långt. Har 320 idag och tycker den är STARK....

Vet du någon som är bra? och vad kostar det, kan du + & -??

D-No Avstängd
2 juni 2007 · 658 Inlägg

har man ingen S ska man inte sätta dit S grejor..har man ingen M3 a ska man inte sätta dit M på en 320......osv..tycker en sänkning och fälgar gör allt. rent å snyggt.

my opinion

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
MilleN
2 juni 2007 · 9 108 Inlägg

Har Lotus-paket på min (dock ombyggt) och ser inget större fel med det, lite tråkigt är det väl att inte ha en äkta men det är ju snyggt i alla fall.

sudden2
12 november 2008 · 4 Inlägg

De e ingen som vet var man kan hitta Bmw z3 m Gälar.
Menar dom på framskärmen.
Tänkte dom de fanns nått billigare ställe än hos bmw Mvh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang