6635
Sök

Pris för clips angående Sacoplank - Mercedes w124

181 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
#1
Hej, jag har en snabb fråga.
Någon här som vet vad dom övre clipsen till ett Sacoplank kostar? har hört olika när man kollat mig runt ikväll, vissa säger att dom är svindyra och vissa säger att dom nästan är gratis så jag tänkte kolla om någonhär vet vad dom kostar?

(vill helst inte höra några kommentarar om "köp det är bara clips, kostar ju inget") men en av priserna jag har hört är just 1500 kr för endast clips men detta låter lite väl överdriven enligt mig så kan någon som vet svara?  har inte så gott ställt i ekonomin då jag går skola så helst vill jag att det ska gå smärtfritt och billigt utan..

"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886

310 Inlägg
13 november 2008
#2
tyvärr ingen aning, men prova ring åke eriksson (såg att du var från luleå) eller stjärndelar.. tycker inte att dom borde kosta allt för mkt

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes

181 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
#3
får prova svänga förbi åke och slå en signal till stjärndelar då smile tack för hjälpen iaf

"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886

LillNaisarn
14 november 2008
#4
Tror det är 15:-/st för småa clipsen och 25:-/st stora.

Så det är inte precis billigt. har för mig det går på omkring 1500:- komplett.

181 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
#5
LillNaisarn skrev:
Tror det är 15:-/st för småa clipsen och 25:-/st stora.

Så det är inte precis billigt. har för mig det går på omkring 1500:- komplett.

okey men jag behöver bara 10 stycken av dom stora, eller behöver man verkligen varenda ett av clipsen? tänkte ha i varjehörn och en i mitten på varje del av planket. det bör väl räcka?

"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886

1 867 Inlägg
14 november 2008
#6
OT men... vadfan är ett sacoplank?

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

181 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
#7
Kolla skillnaden på min bil och sedan på en likadan fast nyare än 90 så är det skillnad på linster, då blev det plank istället!

"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886


Sök