3793
Sök

Nickname - Påhittiga och kreativa, se hit!

603 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
Jag har tröttnat på mitt nick, casanovan.
Det var rätt coolt när man var femton. Men nu skryter jag väl inte direkt med det.
Men jag behöver hjälp. Jag vill ha ett lite fräckt och käckt nick men ändå någorlunda seriöst, casanovan88@hotmail.... är väl ingen höjdare att skicka jobbansökningar mm ifrån. Känns inte särskillt seriöst.
Mitt namn är Sebastian Abelsson, vill dock inte ha så enkelt som mitt namn (typ sebastian.abelsson@..., sabelsson@... mm) utan lite käckare som sagt.

För er som inte känner mig kan man väl beskriva sig som bil, och cykel -intresserad äventyrsmänniska. Gillar att ha saker i görningarna hela tiden och är hellre ute och cyklar där det egentligen inte går att cykla än att gå en shoppingrunda i stan. Så då har man presenterat sig lite för nytt folk med smile

Nicket är tänkt att användas på alla typer av forum, e-postadresser mm.

Så ös med förslag nu! för i mitt huvud står det still
Senast redigerat av Casanovan (14 november 2008)

In hoc signo vinces

Allmänt envis
12 512 Inlägg
14 november 2008
22slak@hotmail.com? Hade kanske imponerat på arbetsgivaren lol

Ha ett eget domän som tex sebastian@abelsson.nu är också fränt... Finns sätt å fixa det utan en massa servrar och dylikt vet inte själv hur man gör tyvärr.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

blacken
14 november 2008
Casanovan skrev:
Jag har tröttnat på mitt nick, casanovan.
Det var rätt coolt när man var femton. Men nu skryter jag väl inte direkt med det.
Men jag behöver hjälp. Jag vill ha ett lite fräckt och käckt nick men ändå någorlunda seriöst, casanovan88@hotmail.... är väl ingen höjdare att skicka jobbansökningar mm ifrån. Känns inte särskillt seriöst.
Mitt namn är Sebastian Abelsson, vill dock inte ha så enkelt som mitt namn (typ sebastian.abelsson@..., sabelsson@... mm) utan lite käckare som sagt.

För er som inte känner mig kan man väl beskriva sig som bil, och cykel -intresserad äventyrsmänniska. Gillar att ha saker i görningarna hela tiden och är hellre ute och cyklar där det egentligen inte går att cykla än att gå en shoppingrunda i stan. Så då har man presenterat sig lite för nytt folk med smile

Nicket är tänkt att användas på alla typer av forum, e-postadresser mm.

Så ös med förslag nu! för i mitt huvud står det still

Lyssna runt i bekantskapskretsen dom har nog pejl på ett lämpligt "nick". För dom känner dig bättre..

Fire And Silk
2 254 Inlägg
14 november 2008
HuvudetPaSpiken@hotmail.com

S.Abelsson@hotmail.com

Detta ytterst seriösa klipp, kanske kan ge dig lite inspiration.

''Well, what are you then? I'm French! Why do think I have this outrageous accent, you silly king!''

Klockrent! big_smile

MVh Markus
Senast redigerat av -Mackan- (14 november 2008)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

* Klåpare
1 718 Inlägg
15 november 2008
Sebab
Bass10an
Sabelsson
Babylon
Crowd (Skara på engelska wink )

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Sök