Många tänker nu. (du kan väll bredda hur många tum du vill). Men jag håller på att göra iordning en 240. Och det ska vara orginal skärmar på. Inget breddat karossmäsigt.. Går det att ha 8" bak? Och vad är lagomt snyggt fram?? Behöver snabba svar.
går väl ta till uppemot 8-8,5.. super dtm" passar ju med lite modifikation av skärmkanten och dessa är ju 8.5 tum. men då får du nog bredda både utåt och inåt
Jag har hört att 8" blir tajt, men att 7,5" ska gå bra. Så jag vet inte riktigt vad jag ska bredda till. 8" vore fett. Men7,5" kan ju se bra ut det med...
Har 8" breda plåtisar liggandes och dom har funkat bra på både 140 och 240, fast dom skrapa i kanterna rättså flitigt... Joppe_Johndeere har rätt, 7" är lagom och då slipper du skrapljud samt ombyggnad av hjulhus. Men upp till 8.5" går med modifikationer...