6593
Sök

Aquila fälgar e de 850 r fälgar av nått slag ?

1 028 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
#1
Aquila fälgar e de 850 r fälgar av nått slag ?

Har inget å skriva ännu

1 997 Inlägg
16 november 2008
#2
850r fälgar var väl titan och volans, eller?


396 Inlägg
16 november 2008
#3
nepp det är bara en vanlig 17" fälg. rätt snygg dock, bra att ha på vintern med tanke på hur den ser ut.

1 028 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
#5
http://www.garaget.org/?car=99721&image=936794
Bilder på fälgarna
Ska man ha sånna på 855 t5 eller va ska man ha för fälg som e snygg?

Har inget å skriva ännu

Ace Ventura
1 240 Inlägg
16 november 2008
#6
Ska du nöja dig med 17" säjjer jag bara CANISTO!!!
Senast redigerat av Aruzo (16 november 2008)



Sök