6 augusti 2008
Trådstartare
Tjenare!
Skulle böva ha lite hjälp, de är så att jag köpt en Re Sx10 D2 å vet inte va jag ska ha för låda till den , Då till min fråga, är de någon som vet en bra låda till den basen?
Den ska sitta i en volvo 740 sedan
Senast redigerat av ogge89 (6 augusti 2008)